Akademik Personel Oryantasyon ve Bilgilendirme Programı

Meslek Yüksekokulu Müdürlüğümüz tarafından göreve yeni başlayan akademik personele yönelik oryantasyon programı gerçekleştirildi.

Program kapsamında akademik personele Meslek Yüksekokulunun organizasyon yapısı, akademik ve idari işleyiş süreçleri, eğitim-öğretim faaliyetleri ile kurumsal uygulamalar hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu. Ayrıca personelin kuruma uyum sürecini desteklemek, kurumsal aidiyeti güçlendirmek ve birimler arası iletişimi geliştirmek amacıyla görüş alışverişinde bulunuldu.

Meslek Yüksekokulu Müdürümüz Doçent Doktor Melek ASTAR, yeni göreve başlayan akademik personele başarılar dileyerek kurumun eğitim-öğretim faaliyetlerine sağlayacakları katkıların önemine vurgu yaptı.